بـوشــکان نیـوز
تیتر اول
کتاب نویسنده بوشکانی رونمایی شد/ کتاب “رام و نارام” نوشته مرضیه نوروزی رونمایی شد

کتاب نویسنده بوشکانی رونمایی شد/ کتاب “رام و نارام” نوشته مرضیه نوروزی رونمایی شد

وی از سال 1390با رویکردی بومی به طور جدی در عرصه ادبیات به فعالیت پرداخت و نخستین مقاله اش با عنوان "بررسی و مقایسه ...

ادامه مطلب...
  • کد خبر : 16187
  • تاریخ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
  • ۰ نظر چاپ
  • “کاهش وزن” موفق با ۱۰ نکته ساده

    بوشکان نیوز: با رعایت ۱۰ نکته ساده زیر می توانید وزن تان را کاهش دهید:

    ۱- صبحانه را فراموش نکنید

    – نزدیک به ۱۰ درصد از افراد در دنیا صبحانه نمی خورند. صبحانه مهمترین وعده غذایی است. شما نیاز دارید که در این وعده، غذا و نوشیدنی افزایش دهنده انرژی که شامل شیر، چای، پنیر، عسل و میوه است مصرف کنید.

    ۲- همیشه به قدر کافی آب مصرف کنید

    – حداقل ۸ لیوان آب در روز بنوشید.
    – اگر نمی توانید به این میزان آب مصرف کنید سعی کنید از آب میوه یا چای رقیق استفاده کنید.

    ۳- موقع خرید به غذاهای گیاهی توجه بیشتری داشته باشید

    – یک فرد ۷۰ کیلویی در حدود ۲۰۰ کالری در هر ساعت خریداری می کند.
    خودتان را از غذاهای محبوبتان محروم نکنید اما به جای آن از خرید این غذاها خودداری کنید. شما می توانید با خودکنترلی و مصرف کمتر این نوع غذاها از آنها لذت ببرید.

    ۴- فعالیت ذهنی و جسمی مناسب داشته باشید

    – یک شخص ۷۰ کیلویی حداقل باید ۱۸۹ کیلو کالری از طریق تمرکز و آرمیدگی به دست بیاورد.
    – خواه ناخواه شما موقعیت استرس زا را تجربه خواهید کرد؛ به جای برخورد در چنین مواقعی یاد بگیرید که خونسرد بمانید و با روش های آرمیدگی خودکنترلی و صبرتان را افزایش دهید.
    کاهش وزن

    ۵- ورزش کنید و باور داشته باشید

    – شما در کم کردن وزن شکست نخواهید خورد مگر اینکه احساس ناکامی کنید. مطمئن باشید که شما با مصرف غذای مناسب و ورزش کافی در هر هفته به وزن مطلوبتان خواهید رسید. همه دلایل اینکه چرا شما نمی توانید به سرعت وزنتان را کاهش دهید را فراموش کنید. بر منفی نگری غلبه کنید و بر چیزهایی تمرکز کنید که در کنترل شما هستند.
    ۶- به قدر کافی بخوابید

    – کیفیت خوابتان را با منظم خوابیدن ارتقا دهید.
    – هر شب سر یک ساعت مشخص بخوابید و هر روز در یک ساعت معین از خواب بیدار شوید. ۷ تا ۸ ساعت بخوابید.

    ۷- خنده را فراموش نکنید و از زیبایی های دنیا لذت ببرید.

    – احساس رضایت از زندگی سبب می شود که شما در برنامه کاهش وزن تان شکست نخورید.

    ۸- فایده های آفتاب را از یاد نبرید

    – تنها ۳۰ دقیقه نور خورشید می تواند زمان کافی به بدنتان بدهد که “ویتامین D” را ایجاد کند.
    – تحقیقات نشان می دهند که شما می توانید با قرار گرفتن نیم ساعته در هر صبح زیر نور خورشید هیجانات منفی تان را کاهش دهید و با استرس بهتر کنار بیایید. در روزهای آفتابی “سروتونین” (ماده شیمیایی بهبود دهنده عواطف) بیشتری نسبت به روزهای ابری در بدن تولید می شود.

    ۹- عبادت کنید

    – تحقیقات دانشگاه کرنل در آمریکا نشان می دهد افرادی که از طریق عبادت و نیایش با خداوند احساس نزدیکی بیشتری می کنند احتمال بیشتری دارد که از لحاظ جسمی فعال باشند.

    ۱۰- به خودتان پاداش دهید

    – مهم است که در برنامه کاهش وزن تان مواقع مشخصی را تعیین کنید که به خودتان پاداش دهید. این پاداش می تواند غذاهایی باشد که شما برای رسید به وزن مطلوب از آنها صرف نظر کرده اید.

    دیدگاه کاربران
    *

    ایمیل شما برای همه نمایش داده نخواهد شد.

    *

    از نوشتن نظرات با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.

    *

    از ارسال نظرات غیر مرتبط با متن خبر , تکرار نظرات دیگران , توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمائید.

    *

    نظراتی که حاوی تهمت و بی احترامی به مقدسات مذهبی , ادیان الهی , مسئولان کشوری , اقلیت های قومی و مذهبی و مغایر با عرف و قوانین جاری کشوری باشد منتشر نخواهد شد.


    ارسال دیدگاه

    *

    *

    *

    به روایت تصویر
    جدیدترین اخبار ایران و جهان

    عروج شهادت گونه فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه

    هفته‌ای دومرتبه غذای گرم در مناطق محروم تهران توزیع می‌کنیم

    آنکارا: اسد از راه دموکراتیک انتخاب شود، با او همکاری می‌کنیم/ ترامپ در فکر استرداد گولن است

    پیش تولید سریال «موسی (ع)» آغاز شد

    ضرورت توجه به روزنامه‌نگاری علمی در توسعه ملی/انتقاد نسبت به حضور افراد ناآشنا به علم در رسانه‌

    چه عواملی بازار ارز را متعادل کرد؟

    توضیحی برای یک مصوبه مجمع/آخرین خبر از حادثه چابهار/تعبیر جهانگیری از وضعیت دانشگاه‌ها و…

    ۱۲۰ طرح اشتغال‌زا در دشتی اجرا می‌شود

    توضیح مجمع تشخیص درباره مصوبه اخیر پیرامون لایحه مبارزه با پولشویی

    فرمانده جدید تیپ پیاده سپاه استان بوشهر معرفی شد

    جشنواره نوجوان خوارزمی در دو محور اجرا می‌شود

    پیش بینی اکسپرس روسیه از قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا

    دانش‌آموزان بوشهری مروج فرهنگ صحیح مصرف برق می‌شوند

    مهلت آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر تمدید شد

    جزییاتی از احتمالات چگونگی ورود مواد منفجره در حادثه چابهار

    ۸۰ درصد مصرف برق در استان بوشهر مربوط به دستگاه‌های سرمایشی است

    مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تمدید شد

    آمادگی صندوق نوآوری برای حمایت از پژوهش‌های علوم‌انسانی/ارائه راهکارهایی برای صدور ضمانتنامه

    توضیح پلیس در مورد ابطال معاینه فنی پس از تصادف

    حناچی حکم شهرداران مدارس را اعطا کرد

    تلاطم نرخ ارز ملوانان بوشهری را بیکار کرد/ تعطیلی بازار ته‌لنجی

    نظارت بر قیمت‌های آجیل و خشکبار در استان بوشهر افزایش یافت

    توضیحات یک مقام آگاه درباره پرونده «وحید صیادی نصیری» و گروهک حامی وی

    سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در بوشهر دستگیر شد

    نرخ بیکاری ۱۸ درصدی در شهرستان تنگستان چالشی بزرگ است

    جهانگیری: هیچ وقت آرامشی به خوبی وضع فعلی در دانشگاه‌ها نداشتیم

    تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر افزایش یافت

    تشکیل جلساتی بین سران سه قوه برای تعدیل بودجه ۹۸

    روزگار سکوت آونگان

    ۴۰ پروژه بهداشتی استان بوشهر افتتاح می‌شود/ تکمیل اورژانس هسته‌ای

    لایحه بودجه ۹۸ یکشنبه آینده به مجلس ارائه می‌شود

    توضیح انصاری درباره لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و ارتباطش با FATF

    ائتلاف آمریکایی یک مسجد را در سوریه منهدم کرد

    استفاده از اخبار با ذکر منبع "بوشکان نیوز " مجاز می باشد.

    © 2017 Bushkan News Agency (bushkannews.ir). All rights reserved