امروز: جمعه, ۳۰ تیر , ۱۳۹۶.وقت شما بخیر
سرخط خبرها :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ | کد خبر : 5361
       
  • زمانی که تصمیم به تغییر شیوه زندگی و کاهش وزن می کنید باید مراقب جزئیات باشید ، نگذارید خوردنی های به ظاهر ناچیز شما را گول بزنند …

    بوشکان نیوز: اسنک یا همان میان وعده خودمان نقش مهمی در تناسب اندام شما دارد ، چرا که با افزایش تعداد دفعات خوردن غذا و کاهش حجم آن با گرسنگی شدید بدنتان را به واکنش وادار نمی کنید ،با اسنک مناسب و کم کالری  برای مدت طولانی سیر خواهید ماند و در وعده غذای اصلی نیز پرخوری نخواهید کرد !

    زمانی که تصمیم به تغییر شیوه زندگی و کاهش وزن می کنید باید مراقب جزئیات باشید ، نگذارید خوردنی های به ظاهر ناچیز شما را گول بزنند . اسنک هایی به شما معرفی میکنیم که می توانید با خیال راحت هر زمان که دلتان خواست آنها را بخورید ، بدون احساس گناه !

    سیب خشک ( چیپس سیب )

    چیپس سیب به همان خوشمزگی چیپس پنیر است البته بدون روغن ، شکر ، مواد نگهدارنده یا طعم دهنده. یک وعده چیپس سیب حاوی ۱۲۹ کالری است.

    snack-apple chips

    آناناس

    آناناس خوشمزه و شیرین می تواند به سرکوب پرخوری و کاهش اشتها کمک کند . همچنین پر از آنزیمی به نام بروملین است که برای شکستن پروتئین و حفظ یک متابولیسم سالم مفید است.

    کشمش

     علی رغم اینکه خوشمزه و شیرین است، کشمش چاق کننده نیست چرا که بدون چربی و نمک است ، و این کشمش را تبدیل به یک خوراکی عصرانه برای افراد رژیمی می کند .همچنین به از بین بردن خستگی و افسردگی ،هضم و کاهش مشکلات فشار خون کمک می کند و دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است.

    snack-raisins

    شیرین بیان

    مطالعات نشان داده اند که شیرین بیان به دو صورت می تواند به کاهش وزن کمک کند: مهار یک آنزیم خاص مسئول ذخیره چربی و کاهش اشتها. عصاره آن به صورت ماده سیاه رنگی در بازار موجود است ، همچنین می توانید از دم کرده آن استفاده کنید . برای درست کردن دم کرده شیرین بیان باید ۵۰ گرم ریشه شیرین بیان بدون پوست را آسیاب کنید و در یک لیتر آب جوش بریزید و بگذارید مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد.

    موسلی

    موسلی بدون شکر یک میان وعده کامل است، به تنهایی یا مخلوط با ماست طبیعی. کالری ندارد، و مقدار فیبر بالای آن به سیستم گوارش کمک می کند.

    میان وعده کم کالری

    بیسکوییت گندم کامل

    یک تکه بیسکوییت حاوی تنها ۴۵ کالری است و می تواندبا یک چیز کم چرب برای هنگامی که احساس گرسنگی می کنید مصرف شود . محتوای فیبر بالا نیز به تنظیم هضم کمک می کند.

    کرفس

    ساقه کرفس یکی از رایج ترین خوراکی هاییست که می توانید بدون احساس گناه بخورید . خوشمزه، کالری صفر و پر از فیبر است و به هضم کمک میکند ، خواص ادرار آور آن نیز موجب سم زدایی بدن می شود .

    snack-celery

    هویج

    این اسنک سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است که از بدن شما در برابر رادیکال های آزاد مضر محافظت می کند.

    ذرت بو داده

    شکم پرکن، کم چرب و سرشار از کلسیم و ویتامینB است . معروف است که مدونا برای مدتی برای حفظ اندام خود با پاپ کورن زندگی می کرد. می توانید در خانه با استفاده از فقط کمی روغن زیتون آن را آماده کنید ، و هرچقدر دوست دارید بخورید .

    snack-popcorn

    شکلات تلخ

    شکلات تلخ با درصد بالا – حداقل ۷۰٪ – تقریبا بدون چربی و شکر بوده و اعتقاد بر این است که از لخته شدن خون جلوگیری می کند . البته اگردر خوردن آن زیاده روی نکنید ، اسنک خوبی است که شما را بی خواب نخواهد کرد !

    snack-raspberry chocolate

    آدامس

    آدامس های بدون قند زمانی که گرسنه نیستید، اما دلتان می خواهد فقط چیزی بخورید بسیار مفید هستند . مطالعات نشان داده اند که جویدن آدامس به مدت یک ساعت در روز در واقع به اندازه نیم کیلو در سال کالری می سوزاند . تازه به همه چیزهایی فکر کنید که وقتی آدامس می جوید از خوردنش منصرف می شوید !

    بادام

    ۱۰g بادام بی نمک تنها ۶۰ کالری دارد ، در عین حال غنی از تمام مواد زیر است: اسیدهای آمینه، چربی های اشباع نشده، ویتامین های A، B1، B2، B6، E ، کالیوم، کلسیم، منیزیم ، آهن و روی . بادام سرشار از چیزهای خوب است ، بدون احساس گناه آن را بخورید .

    snack-almonds

    ماست

    ماست طبیعی کم چرب می تواند در هر زمانی که احساس گرسنگی می کنید و یا در میان وعده خورده شود . پروتئین و کلسیم به سوزاندن چربی کمک می کند، در حالی که از فواید باکتریهای پروبیوتیک برای هضم سالم نیزبهره مند می شوید .

    منبع: آی بانو

  • خبرهای مرتبط :

  • نظرات کاربران در "میان وعده های خوشمزه که شما را چاق نمی کنند"
    آخرین اخبار